تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل!
سرخط خبرها

فساد جلوی چشم شماست

  • کد خبر: ۱۹۷۹۳۲
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
فساد جلوی چشم شماست
این روزها همه شعار «مبارزه با فساد» می دهند و مدام دم از این مبارزه می زنند که ورزش باید پاک شود.

این روزها همه شعار «مبارزه با فساد» می دهند و مدام دم از این مبارزه می زنند که ورزش باید پاک شود.

ظاهر ماجرا، دلنشین و خواستنی است؛ اما آیا اراده ای برای مبارزه با فساد پدید آمده است؟

همه حقیقت ورزش، پیش روی ماست. متاسفانه همه آنچه باید بدانیم را می دانیم. اینکه در فوتبال پایه چه اتفاقاتی می افتد و همه مظاهر فساد را در آن شاهدیم. خنجرها و قمه هایی که این روزها در مسابقات پایه از غلاف بیرون می آید، تفکر مسمومی است که سالها قدرت و قوت گرفت و هیچ گاه با آن برخورد نشد.

مدیران، حوصله و زمان کافی برای مبارزه با این فساد نداشتند و همین کاهلی، به طرف مقابل مجال داد قدرتمند و سازمان یافته عمل کند.

وزیر ورزش روزی به عنوان کاندیدای ریاست بر یک فدراسیون وارد جریان انتخابات شد و از نزدیک ماجراهای مجامع انتخاباتی را حس و لمس کرد. او حالا خوب می داند شایسته سالاری، از دید اعضای مجمع به گونه ای کاملا متفاوت تفسیر و تعبیر می شود. او خوب می داند چه فسادی زیر پوست انتخابات ورزشی وجود دارد. او خوب می داند فدراسیونی که بدون رئیس اداره می شود در چه بیراهه ای وقت تلف می کند.

وزیر ورزش به دلیل سالها تنفس در این فضا همه چیز را خوب می داند چون خوب و بدهای ورزش ما را زیاد دیده است. این ورزش با ظاهر فریبنده خود که بسیاری را اغوا می کند، باطنی کاملا متضاد دارد که اهلش آن را می بینند و می شناسند. به این دلیل، فساد را باکتری نمی بینند تا با تلسکوپ دنبالش بگردند.

همه اینها را گفتیم تا به این جمله برسیم: برای مبارزه با فساد در ورزش، لازم نیست صدها کیلومتر راه برویم یا زجر فراوان متحمل شویم تا آن را  و یافته و تن نحیف ورزش را درمان کنیم. فساد همین جاست؛ درست مقابل چشم مدیران ورزشی ما. بدون چشم مسلح هم قابل شناسایی است. فقط برای ریشه کن شدن، اراده ای قوی می خواهد. دقت فرمودید؟ اراده ای قوی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->